Fotoshoot

Fotoshoot
Fotograf: Johan Eyrich. Stylist og makeupartist: Julie Lichtenberg

Om mig :-)

Jeg er uddannet stylist og arbejder både freelance og hos Modelhouse Production. Derudover er jeg igang med at uddanne mig til makeupartist ved siden af - så både tøj, makeup, sko - ja alt der har med mode at gøre er en kæmpe del af mit liv! Jeg elsker mit arbejde og føler mig utrolig heldig over at kunne arbejde med min passion hver dag.:-)

fredag den 8. juli 2011

Udsalg....dejligt men farligt ;-)

Udsalg er skønt, der er så mange skønne penge at spare.. men allerede nu har jeg brugt måske 5000 kr på udsalgsvarer:-) jeg synes simpelthen det er så svært at sige nej til et godt tilbud!

Men har bla købt disse sko for kun 280 kr hos Moss Copenhagen!

Faldt også for disse armbånd fra nelly.com og selected femme:-)

skøn halskæde fra nelly.com:-)

 Lækker body fra Moss Copenhagen

 Var så heldig at få fat i denne taske fra By Malene Birger for kun 400 kr

 
Måtte lige have denne cardigan fra Loftet med for 150 kr:-)

En super dejlig shoppingtur - bliver altid så glad når man får lækre ting for næsten ingen penge! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar