Fotoshoot

Fotoshoot
Fotograf: Johan Eyrich. Stylist og makeupartist: Julie Lichtenberg

Om mig :-)

Jeg er uddannet stylist og arbejder både freelance og hos Modelhouse Production. Derudover er jeg igang med at uddanne mig til makeupartist ved siden af - så både tøj, makeup, sko - ja alt der har med mode at gøre er en kæmpe del af mit liv! Jeg elsker mit arbejde og føler mig utrolig heldig over at kunne arbejde med min passion hver dag.:-)

torsdag den 14. juli 2011

Hygge, gode citater og naturligvis lækkert tøj:-)

Var ude med min mor, søster og min mors kæreste og fejre at min mor havde fødselsdag - rigtig hyggeligt - og kommer altid til at tænke på hvor godt jeg egentlig har det når man sidder og hygger på en restaurant.. da jeg så kom hjem faldt jeg over dette citat...

Et rigtig godt citat synes jeg:-)

Mig på restauranten:-)

Min tatovering med Piet Heins berømte citat, en vigtig ting at huske sig selv på hver dag:-)

Lækre cowboyshorts fra Vero Moda, blondetop fra H&M og fede sko fra Buffalo London

T-shirt fra Gina Tricot, nederdel fra Gestuz og støvletter fra Shoe Biz

Min yndlings sommerkjole fra H&M med bælte fra Topshop



Ingen kommentarer:

Send en kommentar