Fotoshoot

Fotoshoot
Fotograf: Johan Eyrich. Stylist og makeupartist: Julie Lichtenberg

Om mig :-)

Jeg er uddannet stylist og arbejder både freelance og hos Modelhouse Production. Derudover er jeg igang med at uddanne mig til makeupartist ved siden af - så både tøj, makeup, sko - ja alt der har med mode at gøre er en kæmpe del af mit liv! Jeg elsker mit arbejde og føler mig utrolig heldig over at kunne arbejde med min passion hver dag.:-)

tirsdag den 19. juli 2011

Fashion fund i mit skab :-) og lidt nyt ;-)

Nye sko fra Mentor - Lady gaga inspireret hæl

Min elskede Mulberry labtop taske

Skøn nederdel fra H&M og top fra Saint Tropez

Min uglehalskæde fra Ebay

Min fine bluse fra Vero Moda - rigtig cool til stramme jeans

Min "hvad sku jeg gøre uden den" taske - mærket hedder Rigtig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar