Fotoshoot

Fotoshoot
Fotograf: Johan Eyrich. Stylist og makeupartist: Julie Lichtenberg

Om mig :-)

Jeg er uddannet stylist og arbejder både freelance og hos Modelhouse Production. Derudover er jeg igang med at uddanne mig til makeupartist ved siden af - så både tøj, makeup, sko - ja alt der har med mode at gøre er en kæmpe del af mit liv! Jeg elsker mit arbejde og føler mig utrolig heldig over at kunne arbejde med min passion hver dag.:-)

søndag den 10. juli 2011

Nye yndlings ting :-)

Var i Kgs Have med min bedste veninde Amanda og lige et smut forbi nué´s udsalg på Gothersgade. Fandt nogle skønne ting, en Marc by Marc Jacobs pung nedsat til 200, en lækker læder nederdel nedsat fra 1800 til 400 (!) og en rigtig cool bluse hvor der står "A question of fashion" så den måtte jeg simpelthen have:-) Resten af tingene er fra Vila, Saint Tropez og Nelly.com:-)

Mig i min nye bluse




Mine fantastiske Lola Ramona stiletter

Yndlingsbluser - de er så dejligt løse og virkelig cool til nederdele og cowboybukser:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar