Fotoshoot

Fotoshoot
Fotograf: Johan Eyrich. Stylist og makeupartist: Julie Lichtenberg

Om mig :-)

Jeg er uddannet stylist og arbejder både freelance og hos Modelhouse Production. Derudover er jeg igang med at uddanne mig til makeupartist ved siden af - så både tøj, makeup, sko - ja alt der har med mode at gøre er en kæmpe del af mit liv! Jeg elsker mit arbejde og føler mig utrolig heldig over at kunne arbejde med min passion hver dag.:-)

fredag den 8. juli 2011

Nye modefund til ingen penge:-)

Har været inde på Ebay og fundet en række smykker jeg synes er super cool - og de er virkelig billige - så man kan godt tillade sig at købe..tja en 10 stykker uden at få dårlig samvittighed :-) her er nogle af de smykker jeg måtte eje:-)

                                                                                 
super cool halskæde 20,82 kr!

 
Var nødt til at eje denne ring - alt for fed og kostede kun 16,64 kr!

 
Alle elsker ugler for tiden, selvfølgelig også mig og til 10,79 kr skulle denne ring lige med hjem:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar